Ihmiset harvoin muistavat, mitä he kuulivat tai näkivät. He ehkä muistavat, mitä kokeilivat, mutta yhden asian he muistavat aina: sen, miltä jokin tuntui.
Juuri tästä Go Experiencen tuottamassa, elämyksiä täynnä olevassa ja mieleenpainuvassa kokemusmarkkinoinnissa on kyse. Haluamme synnyttää positiivisia muistijälkiä, joiden kautta tuote, palvelu tai tapahtuma koetaan aivan uudella tavoin – niin että se muistetaan, ja niin että siitä puhutaan vielä vuosien päästäkin. Oli kyse sitten messuista, roadshow-tapahtumista, gaaloista tai muista yrityksenne tarpeisiin räätälöidyistä tuotteista tai palveluista, haluamme toteuttaa ne ikimuistoisesti. Me haluamme, että kerran palveluitamme kokeiltua palaatte meille aina uudestaan.
Onnistunut kokemusmarkkinointi vahvistaa brändimielikuvaa
Mistä kokemusmarkkinnoinnissa sitten oikeasti on kyse? Lyhyesti sanottuna: Tunteista. Positiiviset mielikuvat ja brändiin liitettävät miellyttävät kokemukset luovat vankan pohjan brändin imagolle. Sen vuoksi kokemusmarkkinoinnissa olennaista on keskittyä asiakkaiden kokemuksiin – siihen, miten tapahtuma tai tuote toimii kokonaisuutena, jonka voi aistia ja tuntea. Jotta tunnereaktioita syntyisi, Go Experiencen ammattilaiset tunnistavat ne rationaaliset ja emotionaaliset tekijät, jotka istuvat juuri teidän kohdalle ja puhuttelevat teidän työntekijöitänne tai asiakkaitanne.
Tämän vuoksi räätälöimme jokaisen tapahtuman ja palvelun jokaiselle yritykselle sopivaksi: kokemusmarkkinointi ei ole monistamista, jossa saman tuotteen voi antaa käyttöön kaikille, vaan kokemusmarkkinointi perustuu ammattitaidolla luotuun väkevään vuorovaikutukseen kulutettavan tuotteen tai palvelun sekä itse käyttäjän kanssa, mikä taas synnyttää positiivisia muistijälkiä.
Tutustu tuotteisiimme ja palveluihimme, ja ota yhteyttä! Suunnittelemme mielellämme juuri teille sopivan kokonaisuuden.